50 відгуків
+380 (66) 114-39-36
+380 (68) 830-03-47
Hakki.com.ua

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 10000 ₴.Шановні покупці!
    Доставка у всі регіони України згідно з тарифами Нової пошти (є накладений платіж без передоплати).
    Замовлення оформлені до 12:00 відправляються того ж дня.

Способи оплати

  • Післяплата

Гарантія:

Умови надання гарантії

Гарантійний ремонт провадиться при пред'явленні кінцевим покупцем повністю заповненого гарантійного талона, відповідного товарного чека та необхідно зберегти етикетку із серійним номером.
У разі виявлення заводських дефектів у деталях або у складанні, якщо при використанні моделі з'явилися якісь помітні відхилення в роботі або сторонні звуки, необхідно припинити роботу та звернутися до сервісного центру за консультацією, щоб запобігти майбутній поломці.

Гарантійному ремонту чи заміні підлягають лише частини чи деталі, у яких виявлено шлюб.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на матеріали та деталі, які вважаються витратними у процесі експлуатації.

Повернення:

Якщо товар був у кінцевого покупця, але не був у використанні - термін повернення 14 днів, відповідно до Закону про захист прав споживачів.
Доставку оплачує у разі споживач.
Якщо причина повернення - шлюб, доставку оплачує постачальник (на рахунок, який вкаже покупець у заяві на повернення), у всіх інших випадках - покупець.
За всіма товарами проводиться повернення після фактичного огляду нашим сервісним інженером за наявності непошкодженої упаковки в товарному вигляді та відсутності ознак механічної дії та слідів експлуатації товару.

Порядок обробки повернень:

1. При отриманні товарів сервісний інженер звіряє список позицій з бланком та надсилає повідомлення зі списком фактично отриманих позицій на контактний ел. адресу.
2. Сервісний інженер проводить діагностику на відповідність вимогам до товарів і складає висновок.
Вимоги: повна комплектація, упаковка та товар у товарному вигляді, на упаковці товару немає написів або наклейок, що важко видаляються, немає слідів експлуатації, збережені етикетки та пломби (якщо є).
3. Економіст включає прийняті позиції товарному вигляді в звірку і відправляє зворотну накладну на контактний ел. адресу.
4. Прийняті і які підлягають поверненню позиції (не товарний вигляд, відсутні у звірці) проводяться на тимчасовий склад зберігання узгодження подальших дій через менеджера відділу продажів.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner