Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів». Терміни повернення та обміну Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотна доставка товарів здійснюється з допомогою покупця. Умови повернення товарів належної якості • Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів» . • Термін повернення або обміну Повернення або обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Умови повернення або обміну товарів належної якості: • Повернення та обмін товарів належної якості здійснюється протягом 14 днів з дня підтвердження замовлення за рахунок покупця згідно із Законом «Про захист прав споживачів». • У разі виникнення бажання повернути або обміняти товар належної якості, Клієнт може зв'язатися з менеджером за контактним телефоном +380 (99) 701-24-34 та повідомити про бажання повернутись з невідповідності очікуванням. Товар має бути належної якості, а саме: – товарна упаковка не пошкоджена; - Комплектація повна; - Відсутні механічні пошкодження; - Відсутні сліди користування; • Для повернення товару необхідно надіслати службою доставки Нова Пошта за тарифами транспортної компанії за рахунок покупця. • Повернення коштів здійснюється на банківську картку протягом 24 годин з моменту отримання поверненого товару; Умови повернення або обміну товарів неналежної якості: У разі виявлення Клієнтом в отриманому товарі ознак його неналежної якості, Клієнт може зв'язатися з менеджером за контактним номером телефону +380 (99) 701-24-34 та повідомити про бажання заміни або повернення товару. • В індивідуальному порядку вирішити питання: – при виявленні товару неналежної якості Клієнт має право запросити знижку на товар у розмірі до 25% – при виявленні недоліків товару, що не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або повернення коштів. • Повернення здійснюється за рахунок продавця, служби доставки Нова пошта за тарифами транспортної компанії. • Повернення коштів здійснюється на банківську картку протягом 24 годин з моменту отримання поверненого товару; Заміна товару неналежної якості відбувається у перші 24 години після отримання поверненого товару. Перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.